2008. április 7., hétfő

Elite MMORPG ?

IGEN!!!

Tegnap tele lett a tököm a WoW-val, szokás szerint. Elkezdtem bóklászni a neten és mit találtam? Egyik kedvenc gyermekkori programom az Elite MMORPG-s feldolgozását.

EVE online a becsületes neve. Tessék megnézni, és akinek van kedve már tötikézheti is le a installt, és 14 napig ingyen kitróbálhatja.

Ma délelőtt kezdtem, és nagyon tetszik. A játék lényeg egyenlőre még kicsit elvont számomra. Vállalatokba kell tömörülni, és akkor nagyon jó lesz azoknak akik együtt vannak. De, hogy mi célból és hogyan az még nagyon homályos. Egyenlőre még ott tartok, hogy tájékozódni az űrben, meg elrepülni az egyik helyről a másikra, kihívást jelent. Ami nagyon tetszik az a nagy részletesség. Minden menüből nyílik vagy 600 almenü, minden opció mindennel össze van kapcsolva. Imádom. :)
Nem egyszerű, az tény de nem is baj, legalább akinek ez nem való nem vesződik vele.

Most pl. megcsináltam egy küldit, ahol egy megsérült űrhajónak a fekete dobozát kellet visszavinni egy tagnak. A hajó egy aszteroida csoport közepében hevert szétlőve. Elkezdtem kiszedni, közben rám támadtak. Kis csata, majd elszeleltem a cuccal. Izgi volt, jó zene, meg hangulat. Jöhet ilyen még ... :)

5 megjegyzés:

Mirr-murr írta...

Az anyja!!! Megnéztem a honlapon az introkat meg a képeket. Leesett az álam. Mán' töltikézem lefele.

Lord_Soth_ írta...

Benned volt a bizadalmam... :)))

Mirr-murr írta...

Feltelepítettem. Iszonyat hangulatos. Azt hiszem jó pár órám rá megy mire rájövök mi micsoda. :)

Mirr-murr írta...

Na kérem szépen, kezdem érteni a kezelést is. Nagyon komplex a játék.
Egyenlőre lővésem sincs, hogy hogyan merre. Ki szövetséges ki az ellenség. Sok sok idő kell azt hiszem... :)
Kicsit emlékeztet a Freelancerre, de annál ezerszer kidolgozottabb.

Mirr-murr írta...

Ok, már én is megcsináltam az első küldit. Királyul meg lett oldva nem kell térképet böngészni, hogy hova kell menni mit kell csinálni minden egy kattintás. Mondjuk nem is árt mert elég nagy az univerzum.
De fingom sincs hogyan kezdjek neki a barangolásnak. Mire ügyeljek, figyeljek, milyen skilleket érdemes fejleszteni stb stb. Azt hiszem itt az idő egy manual böngészésnek.