2007. december 18., kedd

Okéság

Alapvetően négyféle módon lehet hozzáállni a világhoz:

  1. Oké vagyok, oké vagy: Kiegyensúlyozott álláspont. Jelölése: ++.
  2. Oké vagyok, nem vagy oké: Arrogáns álláspont. Jelölése: +-
  3. Nem vagyok oké, oké vagy: Kishitű álláspont. Jelölése: -+
  4. Nem vagyok oké, te sem vagy oké: Depresszív álláspont. Jelölése: --
Az ébrenlét valamennyi percében belehelyezkedünk valamelyik álláspontba.
Mondjuk reggel felkelünk tele a tökünk az egész világgal minek kellet felkelni és egyáltalán. --
De aztán iszunk egy jó KV-t és a neten megnézünk egy vicces videót. ++
Elindulunk a melóba, tömeg a buszon, és nincs ülő hely és a akciónyugger is ilyenkor nyomorog itt nem mondjuk 10 órakor. --
A Melóban aztán mindenféle baromsággal zavarnak minket, mindenféle idióták. +-
Aztán este elmegyünk sörözni. ++

Szóval szinte minden eseményhez hozzáállunk valahogy. Azt, hogy a személyiségünkre melyik hozzáállás a legjellemzőbb azt egyrészt ha mélyen magunkba nézünk akkor tudhatjuk meg, másrészt vannak különböző jelek amik erről árulkodnak, pl. öltözködés, testtartás.
A lényeg, hogy a legideálisabb hozzáállás az Oké vagyok, Oké vagy. Másképp Mindenki OK.

Nincsenek megjegyzések: