2008. július 15., kedd

Piedesztálra, engem, most!

Hétvégén, mikor haza értem, első dolgom volt felrakni egy KV-t, mert már nem ittam napok óta egy olyan KV-t, amilyet én szeretek. Kipakoltam, leültem, hogy most akkor én netezek egy kicsit, közben KV-t szürcsölgettem,és akkor megállt a gépem. Na sebaj, újraindít, majd kifagyott. Aztán már beindulni se akart.
Az évek során kifejlődött szakmai érzékem tudatta velem, hogy itt bizony a vinyó megadta magát. Nem is erőltettem, attól csak úgyis rosszabb lesz.
Hétfőn behoztam és nekiláttam kibányászni az adatokat a vinyóról, ugyanis tavaly október óta nem archiváltam, és 11 GB családi fénykép és videó volt rajta, ami ugye kell. Egyrészt milyen fasza lesz mikor 60 évesen nézegetjük Yldyvel a most készült videó felvételeket. Másrészt Gergő fiamat tutira azzal fogom égetni a barátnői elött, hogy mekkora gáz volt gyermekkorában amikor hisztizett, és erről bizonyítékaim lesznek. Megérdemli majd, amennyi ősz hajszálat szerzett nekem. Aztán meg minden karácsonykor elkészül a Szabó Család következő évadja, ami remek ajándék az egész családnak. Szóval a cucc kell.
A mentéseimet amúgy két példányban őrzöm, két különböző földrajzi helyen. És ha az egyik megsérül azonnal készítek róla még egy másolatot. A mostani fiaskónak az a bűnös hanyagságom az oka, hogy nem volt kedvem menteni.
No de a hibát ki kell köszörülni. Nem volt könnyű. Ma délben lett vége az igen bonyolult és munkaigényes procedúrának, és meg vannak az adatok az utolsó bitig.

Most nem azért mondom, de én vagyok a fasza gyerek!

3 megjegyzés:

Mirr-murr írta...

Ez olyan Murphy-s sztori, tuti akkor romlik el mikor épp nincs egy aktuális biztonsági másolatod. ;)
Egyébként nem rég vásároltam egy 250 Gbyte-os külső vinyót pont az ilyen esetekre. + DVD-k.

Egyébként grat. Ha kicsit lehet szakmaiskodni, akkor vészhelyzet esetére bátran ajánlom a GetDataBack progit.

Lord_Soth_ írta...

Azért vót kemény meló mert a GetDataBack nem bírt vele.

Mirr-murr írta...

őőőőő....én kérek elnézést :)
Akko' tényleg "te vagy a fasza gyerek Lord én tudom" :D