2008. július 14., hétfő

Na, visszagyüttem.

Erőt, egészséget minden kedves olvasómnak. Az meggyüttem az idei nyár első nyaralásából.
Lenn voltunk Szanazugba. Ez kérem, egy álmos kis nyaraló telep a Fekete és a Fehér Kőrös találkozásánál, onnantól van a Kettős Kőrös. Sok kellemes élményem fűződik a helyhez, hisz már nem elöször nyaralok ott, és általában nagy családdal szoktunk arra felé tanyázni. Idén is voltunk kilencen. Ej, be szép a nagy család.

Itthon meg pörögtek az események. Dönci apa lett. Grat neki innen is.

A másik nagy dolog meg a Meleg Méltóság felvonulás volt, ahova kimentem volna ha nem vagyok éppen elutazva.
Elöször azért akartam kimenni, mert gondoltam jó móka lesz látni a sok magából kifordult embert, amint buzizik.
Aztán mikor látszott, hogy ennél azért többről volt szó akkor szolidarításból mentem volna el.
Végül ugye nem mentem el, bár már bánom egy kicsit, elhalaszthattam volna egy nappal az indulást nyaralni. Mert mikor hallotam, hogy molotov koktél, meg egyebek voltak, aggódva hívtam fel a Bercit, hogy ugye nincs semmi baja. Szerencsére nem történt vele semmi.
Ha ott lettem volna sem lett volna semmi másként. De az én lelkiismeretemet megnyugtatta volna.

Így utólag én már nem is tudok semmit hozzátenni ehez az egészhez. Annyi mindent elmondott már minenki mindenről. Talán nem is beszélni kéne mostantól hanem odafigyelni a másikra.

1 megjegyzés:

Mirr-murr írta...

Isten hozott, a zajos fővárosban. :)