2008. január 6., vasárnap

Már nem vicces...

Nem is olyan titokban lelkes Britney rajongó voltam. Dönci barátommal például rendszeresen áttárgyaltuk miféle botrányokba keveredett már megint. Volt olyan is, hogy hiányoltam, hogy napok óta nincsen új Britney botrány a Velveten.
De most olvasva ezt az összefoglalót felhagyok ezzel az egésszel. Amíg csak punci villantások, meg drogozás, meg kopaszra nyírás, meg ilyenek voltak, addig volt benne valami mókás. De ez már nem vicces. A minap az egyik kollégám megemlítette, hogy Britney életének a minőségéhez az is hozzájárul, hogy hozzám hasonló érdeklődők ki vannak éhezve a botrányaira. Mivel a totális szétcsúszásához többek között ez is hozzájárul, úgy döntöttem, ebben már nem veszek részt.
Talán hülyén hangzik ez, de arra gondoltam, hogy ha egy teherautó teher bírása 20 tonna, és mi rárakunk 20 tonna plusz egy gramm homokot, és a teherautó ettől nem bír elindulni, akkor mely porszemek felelősek ezért?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha angol lennék, akkor ezt mondanám: "This is weird...". Ugyanis pontosan ugyanennek a cikknek a hatására, ugyanez a gondolat fogalmazódott bennem is meg: vajon nem én vagyok-e az az ember a kritikus tömegben, aki miatt Britney ilyen? Nem olvasok tobbet Britney-t.