2009. február 26., csütörtök

Paaaariii

Ismét üdv mindenkinek, aki olvassa az élménybeszámolót. Tegnap kicsit hidegebb nap volt, ma ismét szép szikrázó napsütésnek nézek elibe. Ki is fogok menni a St. Margharita szigetre , hogy megnézzem, hol tartották fogva a Vasálarcost. A többiek elmentek Monte Carloba, de nekem nem volt kedvem menni. Tegnap is sétálgatni volt kedvem a városban, bementem olyan részekre amik nem kifejezetten turistáknak való. A következő képeket lőttem.



Ez itt egy tipikus cannesi utcakép, fent a hegyen ahol már nem a szállodák vannak.



Aztán találtam egy temetőt, bementem, és le voltam teljesen döbbenve. Ezeknek a franciáknak nagyon furcsa kapcsolatuk lehet a halállal, mert mindenhol ezek a bazi nagy sírok vannak. Nagyon érdekes.



Ezt a kis kereszteződést ideálisnak találtam arra, hogy leüljek elszívni egy szál cigit, és közben átgondoljam az élet nagy dolgait. Mint a tábla is mutatja, STOP.



Itten meg petangoznak, e.



Este hivatalosak voltunk a VMworld partyjára, amit úgy harangoztak be, hogy a legkirályabb esemény lesz itt. Hát az is volt. Míg várakoztunk ezt lőttem.



Itt már nagyon gyülekeztünk. Ez az a része a Fesztivál Palotának ahol a bulikat szokták tartani. Itten ropják a nagy filmszinészek is. Már a beengedésnél is jó volt a hangulat. Kivetítők, fényszórók az égre.
Szerencsére az elsők közt jutottam be, és még volt időm lefilmezni a sok svédasztalt, és egyebet érintetlenül, és nem tolongott ott mindenki.
Bent angyal ruhába öltözött hostess lányok fogadtak. Mindenütt kaja meg pia. Volt egy nagy oszlop hatalmas tálakkal, amiben gumicukor, drazsé meg ilyenek. Játékgépek, fotelok, fényűzés. A teraszról a legtutibb Yachtokat lehetett figyelni. A pulthoz csak odamentem és lazán leemeltem egy sört. Három DJ keverte folyamatosan a zenét. vagy egy órán keresztül csak kolbászoltam fel s alá, nehogy kihagyjak valamit.



Na ez volt a kedvencem. A jégszoborban egy cső volt, és azon keresztül az angyalkák vodkát öntöttek a vállalkozó egyének szájába. Jelentem, kétszer is odamentem. :) A legérdekesebb az volt, hogy nagyon sokan csak nézték a sztorit és nem mertek odamenni. Hát, nekem nem kellet kétszer mondani. Után lövöldöztünk egyet, majd kezdődött a koncert.
Egy hakni zenekar jött, de abból csillagos ötös. Csupa feldolgozást játszottak de nagyon-nagyon jól. Majd szétesett az egész palota. Komolyan, volt, hogy elgondolkoztam, hogy most fog leszakadni a padló alattunk, de nem érdekelt, ugráltam tovább én is. Játszottak, Nirvánától a Gunson át Chuck Berryig mindent. Annyira jó buli volt, nagyon sajnáltam mikor vége lett.
Képeket nem nagyon csináltam, de jó sok felvétel van a buliról. Ha egyszer öregkoromban búslakodni fogok, akkor csak megnézegetem őket, és egyből rájövök, hogy ezért érdemes volt élni ...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annyira jó olvasni ezeket a sorokat és nézni a képeket. Már alig várom, hogy személyesen is beszámolj az élményeidről és megmutasd a sok felvételt és a többi képet!
Ildi