2009. február 25., szerda

Az élet Cannesban



Jól indult a tegnapi nap. Kialudtam magam, reggeliztünk egyet a tengerparton, majd elsétáltunk a fesztivál palotáig, hogy megnézzük minek is jöttünk ide elméletileg. Útközben belebújtam egy kicsit Han Solo bőrébe, mert őt mindig is kedveltem. :)



Aztán megtaláltam a kézjegyeket a földön, és fotóztam párat, de úgy döntöttem, hogy ezt rakom ki. A mester kézjegye. Akar többet tudni róla ... Amúgy van Chuck Norris is, meg Rózsaszín párduc. :)



Utána bejöttünk a konferenciára, szereztem világítós tollat a gyerekeknek, meg egy USB hub-ot. Már éppen kezdtem volna megkedvelni az egész bulit, aztán megláttam ezt a képet és inkább kimenekültem.



Elkezdtem sétálni a városban, és megláttam, hogy itt milyen szarul megy az embereknek. Nincs normális erdejük, és ilyen fa pálcikákat állítanak a vízre, hogy úgy nézzen ki, mintha lenne itt egy park, vagy mit tudom én. Szánalmas...



Aztán kiszúrtam ezt a várat és gondoltam jól felmegyek és megnézem. Gyönyörű idő volt és igazán jól éreztem magam.



Fentről így nézett ki a dolog...



Ő egy helyi lakos. Nem különösebben zavartatja magát, hogy állandóan jönnek mennek a turisták.



Voltam itt...



Meg itt is...



És az egészet tulajdonképpen Judie Foster miatt tettem...

Hát ennyit a képekről. nagyjából ez történt velem tegnap. Ma egy kicsit szarabb az idő, bár kezd kisütni a nap. Jó lenne kimenni a szigetre ahol a Vasálarcost tartották fogva egy darabig, de most még enni kéne, meg egy kicsit összeszedni magam. Mert tegnap este még volt egy Wyse party is, ahol megint ingyen volt a kaja meg a pia. Ettük a sok francia falatkát, ittuk a rosét meg a fehérbort, volt sör is, de Istenemre mondom olyan szar sört még nem ittam életemben amit itt a franciák sörnek neveznek... De a lényeg, hogy egy kicsit másnapos vagyok...

Nincsenek megjegyzések: