2009. január 6., kedd

"It's a long way to the top, if you wanna Rock'n'Roll!"

Hát itt vagyok Pécsen. Eddig minden felülmúlta a várakozásaimat. Nagyon frankó szállást kaptam, igaz, hogy kollégium de vendégszoba, fürdővel, konyhával. Kicsit hideg a szoba de már van plusz hősugárzóm. A szobámtól nem messze van egy kocsma, bent az épületbe, ott lehet bármikor sört szerezni és rágyújtani. Tegnap vót valami vizsga, hajnal egykor arra ébredtem, hogy irgalmatlan őrjöngés megy a folyosón, szerencsére annyira fáradt voltam, hogy átfordultam a másik oldalamra azt aludtam tovább.
A melóhely is nagyon fasza, jó arcok a munkatársaim, és így első látásra is tetszeni fog nekem amit csinálni kell majd. Tegnap egész nap gyűltünk mint a genny, és ma is ez lesz, de nem bánom mert minél többet hallgatom a beszélgetéseket annál inkább képbe kerülök azzal, hogy mi van itt.
Szóval csupa-csupa jó dolog történt velem itt eddig, és így sokkal könnyebb a távollét a gyerekektől meg az Yldytől.
Persze még így is nehéz ez az egész, jobb lenne ha ez az egész Pesten lenne, de most egyenlőre ez van. De erre utal a cím is, hogy hosszú az út míg a csúcsra érsz. Most egyenlőre csak ennyit.

4 megjegyzés:

Mirr-murr írta...

Ez olyan "Egyik szemem sír, a másik nevet" érzés.
Örülök, hogy az első napok pozitív élményekkel indultak, így talán könnyebb venni az "akadályokat".
A vizsgaidőszak mellékhatásait pedig vészed át valahogy :)

Névtelen írta...

Remek hírek, sok sikert kívánok!

Üdv: Adam

Brúnó írta...

Jó, hogy minden rendben van körülötted, és annak is örülök, hogy hallok felőled. A stílusod aggaszt. Szívesebben olvasok tőled válogatottabb szavakat. Lehet, hogy csak az új hely teszi? Az új telefonszámodat elküldöd? Magányos estéiden szívesen felhívnálak.

Lord_Soth_ írta...

Ma kapom meg a telcsim. Azonnal elküldöm majd.