2009. március 1., vasárnap

Az utolsó nap

Adós vagyok az utsó nap postjával, íme:



Az utolsó nap a többiek elmentek Monte Carloba, de nekem nem volt kedvem. Úgy határoztam inkább, hogy kimegyek a közeli Sainte-Marguherite szigetre hajóval. Vettem egy jegyet és hamarosan jött is értem a Riviéra Gyöngye.



Ez a sziget tulajdonképpen ma már egy arborétum, de annak idején börtönnek használták. Ez rögtön kiderült amint beléptem az erődbe. Egyértelműen lehet azonosítani a hangulatot a Pillangó című filmből.



Bent volt egy múzeum is de 3.2 euróért rablásnak tartottam. Tulképp annyi volt, hogy be lehetett menni a börtönbe, ami 3 cella volt, meg volt egy kiállítás arról, hogy már a rómaiak is itt voltak anno. Ez az egy váza volt érdekes, a jobboldali majdnem akkora volt mint én, és el is gondolkoztam, hogy vajon mit tároltak benne, és hogyan vették ki az aljáról a cuccot. De erről persze nem írtak semmit.



Ez itt kérem a kilátás a börtönből. Azért van egy genyóság ebben nem ?



Utána vagy két órát kolbászoltam az arborétumban. Gyönyörű volt. Ez itt egy válaszút...



Én azt választottam, hogy kifeküdtem a fák alá a partra napozni. Zenét hallgattam, és úgy érzetem arra az órára, hogy én vagyok az élet császára.



Aztán sétálgattam még egy picit, és mikor ezt fotóztam, akkor tudtam, hogy ezzel a képpel búcsúzok Cannestól.

2 megjegyzés:

Mirr-murr írta...

Szép helyeken jártál ez mán döfi. Mikor lesz live élménybeszámoló?

Lord_Soth_ írta...

Az ötlet jó. Összehozunk valamit majd az egyik hétvégén.